Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Monday, December 27, 2010

Holiday Holiday


25 dec saturday . jam 4 pagi aku andd family sampai at rumah atuk at kuantan .
sampai-sampai jeh tengok dah ramai sedara mara aku at rumah tuhh . best sangat sebab dah lama ta jumpa kan . then petang jea , kitorang ramai-ramai mengemas rumah . yelahh atuk aku kan bujang sekarang . so since tade nenek , rumah tuh agak huru hara lahh sikit . memang seronok dapat buat kerja ramai-ramai ^^ . lagipun kitorang mengemas tuh jugak untuk malam , malam tuh kitorang buat majlis hari keluarga andd celebrate b'day atuk kesayangan aku tuh . agak ramai lahh datang , kawan-kawan mama , sedara mara sume lahh :)




Then the next day , 26 dec sunday . Pagi-pagi lagi rumah dah riuh rendah . ada yang still tidur , biasa yang susah bangun pagi tuh biasa lelaki lahh kan . cousin cousin aku andd abang sedara aku termasuk abang aku sendiri . Haha . yang bangun awal pun uncle aku , papa andd atuk . yangg perempuan pulak , pagi-pagi lagi dah ada kat dapur ramai-ramai masak mengemas :) then petang , kitorang berkonvoi ramai-ramai pergi beach  . yang nie memang best sangat-sangat ! dah lama kot tak together macam nie . kitorang mandi pantai sampai burn dah semua . lepas selesai mandi pantai andd bersih diri semua , berkonvoi pulak ke rumah sedara dekat-dekat dengan beach tuh . lama jugak lah lepak situ , makan tidur semua sempat . then finally kitorang pun balik semula at rumah atuk , yang best nyurr balik-balik semua sekali orang dalam rumah tuh berkumpul depan tv ramai-ramai tengok bola malaysia lwn indonesia . terjerit jerit lahh kan . Haha tapi tyme tuh aku sorang jea yang masuk bilik tidur sebab penat sangat , tapelahh bab-bab bola memang kurang minat lah aku :) okayy tuh jelaa story-story aku okayy . byebye

That is exactly what happen this weekend



No comments:

Post a Comment