Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Wednesday, November 17, 2010

16 November 2010

Jeng-jeng ! hehe ^^ , oraitt , today pagi bangun tidur layan perasaan kejap . memang lah kan ! rindu gilaa at hubby aku sorang tuhh :'( then then , kejap jea tak lama sebab lepas tuh mama dh panggil . haiyoo :D lepas tuh cum biasa lahh mandi , sarapan andd bla bla blaa.. pastu pastuhh , aku keluar nan mama pergi beli barang dapur andd barang-barang untuk besok . esok kann nak raya , so untuk pertama kali tahun nie rumah aku OPEN ! so sape-sape yang dahh baca nie jemput-jemput lahh datang yea (: pastu pastu lagiii , abg-abg aku pun balik dari asrama today . bertambah-tambah meriah laa rumah aku kann . habis aku kena buli , Grr =.= hmmm okayy lah . nie pun aku curik-curik masa nak update bOlog aku nie kejap . pastot nyaa tolong mama . hehe . oke0ke lahh tatae ^^

No comments:

Post a Comment