Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Monday, December 6, 2010

Fun Holiday at Teluk Cempedak beach :D






Teluk Cempedak Beach . It was really fun . habis lahh aku kan burn pulak =.= Haha butt sokay , bukan selalu dapat mandi pantai kan . Tapi yang kureng sikit , my pendek ta dapat join :( sebab dia ada kelas tuk exam kimia . Hmm kalau ada dia kompom satu beach tuh kitorang punya ^^ . Tapi tapelahh , abang aku pun ada jugak andd adek :) yang kelakar , atuk aku pun ikut jugak pergi beach . then dia pegi tidur time aku dengan abang aku mandi pantai . Bila dah bangun dia touching sebab aku tak ajak mandi pantai sekali , sampai at rumah pun touching ungkit ungkit . kelakar ohh atuk nie ^_^ . geli hati jea tenguk dia :) apa pun , memang best lahh , aku pun dah lama tak BERholiday dengan family kann . mwah mwah !

1 comment: