Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Saturday, January 29, 2011

Penat Tidur Penat Tidur

Okayy , hari nie aku nak story story pasal diri aku sendiri . aku lagiiiii ! =.= Haha suka hati lahh ! sapa lagi kannnn ^^ . Hmm nak tahu takkk , sejak semenjak nie kan kan kan . aku kuat betul tidur ohh . asal penat sikit jeh rasa nak tidur except kat sch lahh :) bangun pagi , pergi sch . balik tolong mama masak then makan then kemas dapur . pastu mandi pastu tidur tak pun siapkan homework . if tidur , lepas bangun jeh mandi tak pun makan dulu . malam pulak study tak pun siapkan homework lagi . sampai tengah malam jeh baru lahh betul-betul dapat texting dengan mickey aku sorang tuh -__- kesian kat dia . dah hujung minggu cum nie or hari yang aku cuti baru lahh dapat 24hours dengan mickey . ermm syg sorry k andd thanks gila sebab paham org :')  sekarang , tidur uhh jadi kepentingan untuk aku kott . kalau tak dapat tidur time siang hari , mesti malam aku akan tidur awal . macam apa ntahh aku nie . tak remaja langsung ! HAHA :P sriously nampak sangat dah lembik takde stamina langsung . sooooo , cuti cuti malaysia nie aku kena lahh kerap ajak mama pergi jog kan kan ^^ caiyok caiyok ayumi ! :D

No comments:

Post a Comment