Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Saturday, November 6, 2010

let's condemn yeahh ^^


EHEM! part part nie memang aku pro lahh KAN . ehehhehehe . cum yana cakap : 'yumi nie diam-diam tapi berisikk' . yess that is me bebeh ^^ ! Ohh as you noe . aku kan gilaa gosip s0oo tipu lahh kalau nak mengcondemn orang takk boleh . nak kata salah , nope nope ! ape yang aku cakap nie tak salah sebab cerita nyurr nie , dia yangg mulakan dulu . okayy , aku cerita k . dia nie guyy yewp . ermm dia nie pandang rendah jea kat aku , sume salah . dia jea yang betul . dahh lah kutuk-kutuk orang yang aku sayang , depan-depan aku pulak tuhh . agak-agak lah weii , kau tuh perfect sangat kehh masalah nyurr . cakap tuh cakap nie , dia ingat aku nie tiang dinding kehh ape . *fuck . TUPTUP! dia ada someone lahh , maksud aku orang special kat dia . ahahaahhahahahaha ! bila aku tengok gurl tuhh , grrr cum minah rempit ! tolong lahh weii ^^ , mane kau punya 'perfect' tuhh . memalukan sungguh . tuw laa , sebelum cakap orangg cermin diri tuh duluu . tade orang yang perfect lahh babe . DESPERATE ! kesiannnnnnnnn :'))))

No comments:

Post a Comment