Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Saturday, November 6, 2010

Wink Wink ^.-

6 november 2010 iaitu hari nie . today pergi rumah umul bestie gila aku tuhh , dia wut makan-makan . semerbak student just aku , diela , pqa andd yana jehh . yang lain-lain student sg pusu . today best ! buadk-budak sg pusu gila-gila kott . lepas makan kitorang wut game . game tuhh kelakar kott . nasib baik aku tak kena . kitorang main cum nie , setiap sorang tulis dalam kertas apa-apa yang kena buatt then lipat and letak dalam bekas . pilih satu then bace pastu kena buatt . HAHA . first first yang kene ada lahh bestie aku sorang nie taleh sebutt malu lahh dea , hehe . dia kena wut chicken dance . wkakakaka ! tuh aku yang tulis . hehe kelakar jea , sporting lahh kan kene lah buat . then ada yang kene kiss lips kawan , bau stokin kawan , say iloveyou dengan menari kat tiang . ghahahah kelakar kott , aku memang bernasib baik gilaa ta kena tadi . okayy lahh thanks umul syg sbb jemput aku k . mwahx !
                    - tat is exactly wut happen today -

No comments:

Post a Comment