Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Friday, December 31, 2010

every day every time every second and anywhere !

i miss my mickey so damn muchh ! we always contact andd never stops 24 hours . arghhhh! now sudah jam 2.15 pagi but i cant sleep yet loh , haishh if bagi mickey aku tuh mesti lah weird kann sebab selalu aku dah tidur around 12 . okayy , sebelum aku paksa mata aku nie tutup tuk tidur , better aku story-story pasal today kann :) okay today biasa jea , as usual . tak keluar pun sebab mata aku sakit !!!!! Haha . butt today , ada something yang menarik lahh jugak . petang tadi aku tolong papa buat resepi hentam dia taw , yang terbaru lahh konon nyee iaitu jemput-jemput epal . agak sedap lahh , rasa macam pie epal mcd pulak ! Haha pandai jugak dia ^^ then then time family aku semua tengah berehat makan petang , tiba-tiba amani , si kecik tuh terjerit-jerit "kakak kakak ! gigi adek dah patah" Haha . nie first time lahh tengok adek aku tuh punya lahh xcited kan , baru nak patah gigi setelah umur meningkat 8 tahun . comel jeh tengok gelagat dia , sama macam aku dulu lahh ^^ ! TETTTT! Haha :D then malam pulak , webbie-webbie dengan mickey aku . haihhh sayangg , rasa macam nak masuk jea dalam lappy nie . Haha . tapi tak lama sangat pun sebab aku tahu dia letih , kesian dia . eh eh anyway congrats lah kat mickey sebab dapat masuk mmu cepat . yeahhh im happy for u sayangs :) no flirt-flirt yeh kat sana , kalau buat.. DUSH! bby bagi nanti ^^ . okayy lah nak story pasal hari nie tapi bercampur pulak dengan lain kann . Haha soryyyyyyy ^.- itu saja yeaa . mwahx! mwahx! :)

No comments:

Post a Comment