Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Saturday, January 1, 2011

Happy New Year to all's :)


Happy new year to all's ! I hope this year will be meaningful to me :) Yeahh sangat berharap . 2011 sudahh right ? so , i should more striving to learn , figth fight for spm yeahh ! okayy semalam memang agak malang nasib aku sebab tak keluar pun untuk celebrate new year . actually parents dah greenlight bagi keluar andd over night untuk celeb new year dengan diela andd my sayang . and and lagi satu plan is join kak putri my pendek tuh pergi dataran and dapat duk belakang stage lagi sebab papa dia perform . but malang nye im not feeling well , demam and diela pun cancel plan sebab ada problem sikit . It sokay , next year pun boleh kan :) so aku , diela my bestie , andd also my sayang stay rumah jea . malam semalam memang tak bosan , skype dengan my sayang jelaa , family aku semua keluar . tinggal aku sorang jeh nvm lah kann . but best sebab my sayang for the first time nyanyi kan untuk aku . omg imy! haha . selama kenal kita tak pernah nyanyi sama-sama kan ? biasa lah malu-malu kucingg lah katakan . meowwww! Haha :D thanks sayang buat bby rasa happy even tak berapa sihat andd tak dapat celeb new year sama-sama . erm and sorry to my pendek sebab tak follow , yumie sorry taw akak :( iloveyouu! haha tiba-tiba =.=' okay lahh dah boleh buat novel lah pulak panjang nye kan . selamat tahun baru okayy ^^ ! tat is exactly what happen yesterday :)

No comments:

Post a Comment