Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Wednesday, April 27, 2011

26 & 27 April 2011 :)

27 April 2011 ;


Assalamualaikum Yahabibi Yahellooo ;D Haha . Jyeahh today is wednesday , there all students of my sch wearing uniform merah biru hitam putih hijau semua ada . Huhh thanks to teacher sebab tukar aku dengan Myra,Burn,Yana duduk belakang sekali macam haram sumpah lah lepas ney aku tak belajar Err fucking == , nak tahu sebab apa ? Sebab kena mengalah dengan budak-2 laki class aku yang sebelum ney duduk belakang malas belajar Ohh well-2 aku faham kenapa kitaorang yang kena mengalah sebab kitaorang rajin sangat KAN ? Huhh thanks Errrr ! Tgk ahh aku mengadu kat mama nanti Hahaha jahat ayumi ;D okayy dah mampus situ . Then balik sch jeh aku terus tidur rasa letih sesangat , ingatkan aku sorang jeh . Bila bangun adik-2 aku pun menidurkan diri jugak Haha penat buat apa dik oi ? Eceh kau ! :D Apa-apa pun thanks baca Heee Byebye all love you :)

26 April 2011 ;


Holla-2 Assalamualaikum weh . Haha keret gilaa aku maap-2 :) Welllllll , today tkde apa yang menarik . Pagi pergi sch , balik sch baring makan mandi tidur tolong mama . Huh kat sch tadi aku dapat bad news , even benda ney dah banyak kali but aku tetap Errrr sabar jelah , act ney pasal fake gambar aku LAGI kaaannn . Pagi tadi aku dengar dari Myra Hasnol my sayang then petang Aus datang rumah aku *Lelepak dia pun ada cakap pasal tuh then aku ingat orang sama rupanya yang Myra and Aus cakap orang berbeza . Kira dua lahh ? K fuck! == . Tolong ahh nama sch punya lah famous tapi fake , apa kes ? Dah tak malu sangat guna gambar orang ? Haha :D dah cukup . Huh lepas tuh lepas tuh kan Hehe malam pula , tadi lah . Dinner kat luar with my family Aww seronok dah lama tak macam ney lahh rindu semua kat papa and abang-2 aku sebab dah lama tak sama-2 kan ^^ ! Thanks atlease sebusy-busy mana pun korang , tadi dapat jugak sesama Eceh! Naahhh tahniah kat abang-2 aku dapat tawaran UNIKL , bangga tuk korang butttt Que iaitu abang sulung aku . He got two offers UNIKL and UNITEN tak silapp . Sumpah senang hidup kau kan Haha aku always doa untuk kau yeh abang Caiyok-2 ! :) Okay tuptup pukul 12 malam daaahhh . So now.. masa untuk webbie ! Haha Byebye :)

No comments:

Post a Comment