Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sunday, May 1, 2011

Succesfully

Hello all :) Hampir seminggu aku tak mengupdate and its call BARU kott Haha macam dah lama sangat bagi aku . Moh lah kita membebel mencarut Haha wehh nak exam doh , midterm coming soon . What a tettttt! Dah banyak kali aku bebel pasal tuh , mesti korang bosan . Okayy semalam 30 April 2011 , selesai sudah untuk abang aku . Maksud aku , dia dah jadi siswa buat foundation in I.T lahh Taniah :) semalam aku sama-sama dengan parents and kamin abang aku and kak putri pergi hantar que kat Uniten , omg gila bertuah kau que tempat kau complete semua gila best dah macam uniten city dah aku tgk . Lagi-2 dia dapat single apartment Haha sungguh berat hati kami nak tinggal kau semalam , serious ! Yelaa selama ney kitaorang tak lah risau sangat sebab gay kau sentiasa ada dengan kau . But sekarang dah lain , terpisah jua Eceh! ;D Hope kau boleh hidup tanpa KAMIN and sentiasa sihat , aku doa kan selalu Haishh pahal sesedih pulak dah ayumi :') Haha k dah habis . Kita bebel pasal semalam ada pameran apa entah kat pwtc , Ohh mann nak pergi ! Tapi tak sempat Haha . Niat bukan apa , nak jumpa orang Hahaha . Siapa ? Ada laaahhh :) Sorry Akir , you lambat ! Heeee . Nahh lepas tu lepas tu , malam tadi aku tak boleh tidur idk why then aku pun buat lah kerja bodoh mengedit gambar , blog and on skype sekejap . Thanks to Akir sebab teman sekejap , rasa macam menyusahkan you jea then you suruh tutup lappy tidur , I buat tapi still tak boleh tidur entah kenapa Errr mesti korang fikir aku tak boleh tidur sebab abang aku , BUKAN ! Hahaha k im done Byebye :)

No comments:

Post a Comment