Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Monday, April 4, 2011

Hari Polis



Hello peeps Assalamualaikum , how was ur day today ? Jyeahh today sch was great but its such a bit tiring day , tired tired as usual . Setelah selama beberapa minggu bt latihan at last habis pun untuk minggu ANTI-DADAH kawad kawalan jeh laa Hehe . Lepas ney still ada lagi latihan untuk daerah OMG robot dh aku weh Haha ;D okayokay sambung balik , today kan kan kan Hehe best lh ramai gila polis-2 pegawai polis daerah gombak lh apa semua datang . Aku dengan group kadet polis semerbak semangat gilaa buat yang terbaik Alhamdulillah semua okay and cikgu-2 bangga lh dengan kitaorang kan Ecehhh . Then lepas habis jeh kami-kami pun BERgambar lh apa lagi dengan abang-2 polis semua Huh! jangan nak cakap belakang HAHA aku bukan gatal but dh semua polis pun laki jeh k Muahaha ;D Thanks to abang polis yang takan aku lupa iaitu cik BADRUL yang banyak ajar kitaorang semua dengan berpeluh busuk berpanas gelak semua sama-sama since koperal Indera tkde , yup! thanks jugak at cik Indera even sekejap pun tapi banyak yang kitaorang dapat k :) We gonna miss you hmmm :'( Huh lepas tuh kan kan , siapp bergambar dengan cik bad and inspektor Helmi handsome doh HAHA tk blaa siap suh add FB lg haishh :D today memang banyak dapat gossip sudah tentu lh kann , Errr ditambah pulak my love one koir tadi and you dh botak omg! Haha nvm k you tetap handsome Wahh ^^ ! kecoh betul Ayumi ==' Haha . Erm apa lagi ek.. Huh ATTENTION please! Buat masa sekarang facebook aku hilang idk pergi mana , kena hack or what tak tahu lh . Dua-2 account pulak tuh Grr sabar jelaa but it's okayy bukan masalah besar maybe sekejap lagipun aku just nak bagitahu tanak kecoh sangat sebab nanti korang cakap aku kelam kabut pulak KAN Haha ;D okayy if anything just contact me through phone kalau sesapa yang ada number aku lahh kan then sapa-2 yang tkde korang boleh add skype aku ayumi.azizan . Okayy senang right ? Thank You Love You Bye-Bye :)

No comments:

Post a Comment