Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Thursday, April 21, 2011

HILANG EK ?

Guys tk payah susah-2 add aku or cari aku at facebook lagi k anything aku akan bgtahu kalau-2 ada account baru lagi keh KAN . Sebab memang ada orang jealous kimak-anjing lah sibuk nak kacau hidup aku dah tiga kali weh hilang aku baru jeh buat acc baru . Binatang kau buruk sangat keh ? Hidup kau mesti hina kan ? Haha sumpah kesian :D Even kau buat macam tuh tak bermakna hidup aku BUSUK macam kau k loser . Ingat , apa yang kau buat kat aku hari ney.. Kau akan dapat lagi teruk pada ney , bila aku dah menyumpah mampus kau lah dengan hidup kau . Aku tak peduli lah siapa kau , maybe kawan aku or sesapa yang hodoh busuk macam kau janji kau akan dapat balik apa dah kau buat . Tunggu jeh okayy :) SUMPAH kesian betul jadi orang macam kau , maybe perwatakan kau yang nak perhatian betul tak ? HAHA tak malu betul , serupa tkde maruah hidup . Isyhhh Isyhhh ;-D

4 comments:

  1. sian yumie , nty add eyta tautau :)

    ReplyDelete
  2. Weenie : Hmm sokay , okayy mesti add punya kalau ada bt baru lh :)

    Aizat : Heee i sabar lh ney :)

    ReplyDelete
  3. cik ayumi.. ade orang muke macam same la ngn cik ayumi..

    ReplyDelete