Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Saturday, May 14, 2011

Cerita tentang Si Mereka (:

Puteri Nur Amalina (Pupu) : Aku selalu rindu dia . Kitaorang pantang berjumpa cakap takan stop . She genius , yes indeed! Now she dekat penang belajar kat sana . She girl abang aku , Que . Dorang couple balik setelah lama berpisah . Dorang gilababi sweet okayy :D Aku tanak hilang dia sebab dia jeh kakak yang aku ada weh! . We share everything sesama termasuk sulit tak sulit HAHA . She banyak ajar aku supaya fikir masa depan belajar rerajin apa semua , terbaik ah! Kadang-kadang kami suka mengarut jugak no wonder Hahaha . She nampak muda daripada aku sebab she pendek slim comel Hehe . Now she bertudung , dah baik tak macam aku saiton nirojim -,- Apa-apa pun kami dah lama kenal and ILOVEYOUSODAMNMUCH pendek!

Ahmad Syakir bin Zakaria (Akir Panna) : Ini orang kawan baik sehidup semati kak Putri Hahaha Oppsss! Dia belajar tempat sama dengan my pendek . Masa memula aku tahu , gila tak caya doh! Sebab we dah kenal lama kat facebook but tak pernah jumpa lagi . Dia ney caring gila weeehhh . And kadang-kadang Gila -,- Then dia ney suka perli mengAnjing aku . Tettttt! Setiap hari dia akan call aku text aku tanya khabar , Aww so sweeeett Hahaha . Untuk pengetahuan semua cara dia cakap soft jeh and suka gelak tiba-tiba MACAM AKU :-) Dia ney gila futsal , sport's boy lah pulak kan . Lepas tuh kadang-kadang dia ney best jugak , nak cakap apa mencarut mengadu pun dia tetap okayy . Sayang kau lah monyet ! Hahaha :-D I wanna meet you , badly..

No comments:

Post a Comment