Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Saturday, May 14, 2011

Break for 4 days

Haiiiiii assalamualaikum , sorry i didnt post for two days . Okayy hari ney esok lusa tulat aku cuti sch , isnin ada sambutan hari guru sorry malas nak pergi then selasa dah memang cuti . Rabu sambung exam semula , so cuti selama empat hari ney better aku baca buku je lah . BI yang aku tak sabar sangat hari tuh dah jadi apa tak cukup masa then maths paper pula gentle soalan memeningkan . Naaahh yang lepas biarkan lepas Ayumi =.= ! K next , to Amer Syahmi bin Roslee dear my exboyfie . He said sorry and blaa blaa blaa.. Ohmygucci! Babe, i maafkan you okay . But i dah tanak ada apa-apa kaitan lagi so lupakan i please . Now aku malas fikir pasal couple-couple ney , life aku okay and selalu ada orang jaga aku ambil berat apa semua . Bosan single ? Tak langsung k! :-D Bebas , kawan dengan semua orang . Tuh sangat menyeronokkan . Now SPM jeh dalam kepala otak aku ney I want to be a successful (: Jyeahh matang lah tuh konon-konon ? Hahaha gituuu :D

No comments:

Post a Comment