Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Monday, May 2, 2011

I'm not feeling well

Hey guys , what's up ? alright then lets ngomong , macam biasa :) Okayy act aku rasa tak berapa sihat lah dari semalam lagi . Idk why , nak kata tak cukup rehat . Cukup jeh.. Boleh je bangun lari apa semua . Entah lahhh . Mood aku pun kurang , bila time makan memang lah serious nampak makanan lapar gila but bila makan , tak banyak macam biasa . Aku kan kuat makan ! HAHA . Rindu keh ? Hahaha nak rindu pun takan lah sampai macam tuh macam rindu boyfriend jeh aku tkde bf k sekarang ! Kalau rindu kawan-kawan tak payah cakap memang tiap hari rindu tapi tak lah sampai macam ney . Errr kenapa ney Ayumi :( Exam ? Huhh mungkin.. Tapi tak Ahh! Then , sorry kat kawan-kawan yang text aku . Kurang ada mood nak texting lah korang . Mesti korang fikir aku nak datang bulan kan ? Errr dah habis lah , Hehe suka hati lah nak cakap apa :D Alright semalam tkde apa yang menarik nak di story kan . Today hari isnin and semua orang cuti , aku pulak dah sedap bercuti ney rasa malas gila nak pergi sch esk Aduhhhh! Gentle malas doh =,= ! K calm down Ayumi , kau tkde mood memang semua jadi malas yea . Aku paham tuh Hahaha cakap sesorang dah aku . Kbye :)

No comments:

Post a Comment