Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Tuesday, May 3, 2011

No Title

Heyyaa all , Assalamualaikum and good morning . Jyeahh awal kan ? Haha kejap lagi nak pergi sch doh Haishh malas betul =,= Huh semalam tak update pun tak larat and malas balik rumah pun dah lewat malam keluar pergi dinner dengan parents and they uruskan hal que . Hmm huh weh-weh semalam kan , aku dah tekad nak cut rambut lagi sumpah dah panjang gila then dah hilang rambut asal aku terus jadi lurus bapak buruk ! Haha then mama yang potongkan cantik sangat thanks mama ^^ ! Actually still tak nampak beza sebab bila potong , rambut aku jadi curl and korang dah biasa tgk . Boring ? Nahhh aku suka rambut aku . Haha entah pape :D dah tuh jea nak share , tak penting pun kan ? Hahaha Byebye :)

No comments:

Post a Comment