Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Saturday, May 7, 2011

Sabtu

Hai malas cakap banyak aku tahu you all's dah bosan dengan cerita aku kat blog ney . Teka jeh Haha :-D Hari ney pagi pergi sch dengan berpakaian hijau lengan pendek tudung luar suka hati Bonda aku pakai baju class Haha peduli apa hari sabtu , even sch macam biasa tapi aku tetap anggap macam extra class DERRR! Lantak situ . Sorry bahasa agak kasar aku mengupdate dengan tkde mood sekarang ney . Huh lepas tuh , sorry kat Myra,Burn,Yana,Dai,Meyo sebab aku tak bawa apa-2 tak sempat nak masak , korang masak sedap Heee (: Then habis class lelepak kantin balik rumah 2.30 p.m giteeewww Haha :D Oh lupa! Malam ney 8 p.m Aizat Hassan told me yang dia perform , pementasan teater apa entah . Goodluck Aizat! I nak tgk ouh but cant :'( nvm lah . Hmm huh , petang pula lepas balik sch tak buat apa , makan then BERotp dengan Akir . Wehhhhh kau suka buat aku tergelak doh =,=' daripada semalam lagi aku tersengih sesorang bila teringat kau HAHA Tettttt! He sooo caring plus GILA :-D Naaah jangan fikir lain okay . Lepas tuh mandi , buat hw sikit then tidur kejap pastu ikut parents pergi beli barang sekejap then balik BERotp pula dengan my pendek kak Putri , she callin-2 just nak cakap ada orang tuh buat wallpaper gambar aku Hahaha so sweeeetttt! Act aku tgh perasan sekarang ney Hehehe biarkan! Malam pula tkde apa yang best . Now im waiting my Bie's mana ney dah udnir tagnas dah neyyyy Haha . Huh tadi kata tak nak cakap banyak tapi TERbanyak lah pula . Sorry :') Byebye!

No comments:

Post a Comment