Owner : Namely Ayumi Azizan . Yumi fer short . She becomes 18 years old on 29 march 2012 . Currently staying at Gombak , Selangor . She loves to laugh . She is shy , but she is great fun once you get to know her . p/s ; Welcome to my official blog , it's a part of my life :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Friday, May 6, 2011

Worried :'(

Okay guys first Assalamualaikum . Today pepagi pergi sch macam biasa , and nak tahu tak ? Aku dapat berita buruk , Err agak memalukan tapi Sumpah aku tak puas hati . Huh tadi masa belajar math , cikgu kesayangan aku iaitu cik Yassir ,  Hehe dia mengajar aku faham k tapi.. tadi dia complain pasal kelas aku . Cop! actually last year iaitu 4 Hikmah kelas aku adalah the best class of my sch . No wonder cikgu-cikgu form 5 rebut nak mengajar kelas kitaorang Ecehh! belagak kau! Hahaha . Then tahun ney tak pasal-pasal cik Yassir cakap ada cikgu lain 'mengata' kelas kitaorang iaitu 5 Hikmah kelas aku tahun ney . They cakap kelas kitaorang teruk , wth =,= ! K fine aku tak nafikan kelas kitaorang agak riuh rendah but yang cikgu pergi layan kenapa ? Then cakap belakang . My godd aku berdosa cakap macam ney Tapi we all tak salah semua! Sorry to say lh kan , bengang jugak.. maybe kelas si cikgu tuh tak dapat terbaik macam kelas aku dapat . Errrr! Alright thats enough . Lepas habis jeh class aku terus ikut parents pergi ambil que kat uniten . Moh lah kita ke bebelan lain pula . Nahhh hari ney UPU keluar kan ? Ramai gila *bubby kawan aku tak dapat! Whoaa result yang terbaik pun tak dapat Ney yang buat aku cuak ney wehh! TAPI my sayang's Puteri Nur Amalina dapat matrix plus dip utem plus Jmti , then Kamin dapat Unikl , then Abdul Hakim Mazeli dapat foundation Uitm plus matrix . Taniah koranggggggg ! Aku nak jadi macam korang jugak Hehe ^^ ! K im done  Byebye :)

No comments:

Post a Comment